- Gullvinner, designer og matelsker - møt Margaret Aase
- Stammens koder
- Legendarisk bil – legendarisk klokke
- Nadja Hajatpour Bertelli: Rotekte «Trondhjemspie»
- Solveig Stølsvik: Superbusy treningsklærgründer
- Martin Schilde - Byplanleggeren
- Chaandra Yoga Wear by Jarebrink Coucheron: Ekte klær for ekte kvinner
- Mia Gjerdrum Helgesen: Kunsten å bevare et øyeblikk
- Øyvind Von Doren Asbjørnsen: Norsk design, sveitsisk kvalitet
- Simen Staalnacke: Inspirert av origami, den blå timen og japansk estetikk
Kaadas val
Etter Teaterhøgskolen og TV 2-serien Seks som oss kom Glenn André Kaada til Rogaland Teater i desember 2003. Og han har blitt her sidan. Gjennom si faste stilling i ensemblet og tida i Barne- og ungdomsteatret trur Kaada det er på Rogaland Teater han har tilbrakt det meste av si vakne tid. Han kunne nok tenkt seg å bu i Oslo òg, der det er ein større marknad for film og TV. Men det er ingen andre teater som lokkar meir enn nettopp det som ligg i Teaterveien i Stavanger.
Søvnlaus og frustrerande kompleks
– Teater er ikkje tran
Han fortel at Peer Gynt på Rogaland Teater dreier seg om Peers indre kamp med sine eigne demonar og korleis ein sjølv kan vera sin eigen verste fiende.
I førestellinga skal alle skodespelarane vera på scena heile tida, i ein treboks:
Sjokolade og Listerine
Det finst mange overtruiske reglar i teaterverda. Mellom anna skal du aldri seia «Macbeth» eller «lykke til». Og om nokon ønskjer deg lykke til må du for all del ikkje svara «takk». Du skal aldri gå med din eigen hatt på scena, plystra eller ha sko på bordet. Og Kaada har, som mange andre skodespelarar, adoptert desse reglene.