Couple Thinkers på Viasat
GANT samarbeider med skuespiller, forfatter og komiker Craig Ferguson i en spennende ny TV-serie, med premiere på Viaplay i Oktober.
I en tid der forbrukerne krever autentisitet og kunnskap mer enn noen gang, har det amerikanske livsstilmerket GANT samarbeidet med skuespiller, skribent og komiker Craig Ferguson (tidligere fra The Late Late Show og Celebrity Name Game) og kona Megan Ferguson for å skape et spennende nytt show som feirer nysgjerrigheten. TV-serien tar inspirasjon fra GANT sitt motto – «Never Stop Learning» - og fokuserer på noen av livets store spørsmål.
Samarbeider med kona
I Couple Thinkers samarbeider Craig sammen med sin kone Megan Ferguson, en tidligere kunsthandler, som gjør sin debut foran kameraet. Sam men følger de sin nysgjerrighet og reiser rundt om i verden for å finne ut av temaer de alltid har lurt på, men aldri har hatt mulighet til å utforske – frem til nå. Med temaer som spenner fra «Når trenger vi å forlate denne planeten?» til «Kan vi stoppe aldringsprosessen?», spør vertene noen av verdens største sinn for å kaste lys på livets store spørsmål på en humoristisk, men autentisk måte.
– Vi samarbeidet med GANT fordi de virkelig er hengivne i deres tilnærming til å bruke kraften i deres globale tilstedeværelse. Dette er ekstremt sjeldent i store selskaper, og vi ønsket å være en del av det forsøket og oppmuntre det, sier Craig Ferguson.
– Showet gir Megan og meg den unike muligheten til å gå rett til ekspertene i et bestemt emne vi var nysgjerrige på, eller la oss være ærlige, kranglet om. Noe jeg ville tro de fleste par ville være takknemlig for.
Sammen med noen av verdens mest anerkjente eksperter dykker Craig og Megan ned i temaer som: Bærekraft, Verdensrommet og fremtiden, Heise og aldring, Psykologi og psykopati, Slik følger du dine drømmer og Hva er suksess?
– For å være en ledende merkevare i fremtiden tror vi at forbrukerne trenger å forstå hvorfor ditt merke eksisterer, sier administrerende direktør Patrik Nilsson.
– Siden 1949 har GANT arbeidet for å gjøre verden bedre og vakrere gjennom var lidenskap for American Sportswear og livslang læring. Vårt «hvorfor» er «Never stop Learning». Det er et løfte om å forbedre - hver dag - for å lytte og lære om vår søken for å skape dype og meningsfulle forbindelser med vare forbrukere. Dette TV-showet er et godt eksempel på det, og sammen med vare innovative produkter som vil gjøre hverdagen enklere, er vi sikre på at våre forbrukere vii hjelpe GANT til å bli verdens ledende livsstils merkevare.
GANT ønsker å inspirere sine forbrukere til å være nysgjerrig og å sikte høyere, i tråd med sin tro på «Never Stop Learning». Erkjent at tradisjonell markedsføring ikke kan nå disse målene, ble ideen om Couple Thinkers født. Konseptet ble utviklet av GANT og produsert i samarbeid med Zodiak Factory & Mastiff, en del av Banijay Group. Med TV-showet tilbyr GANT noe av verdi for folk: innhold som engasjerer, inspirerer nysgjerrigheten og gjør Iæring meningsfylt.
– Vi skapte dette showet med unge nysgjerrige fagfolk i tankene - en gruppe som er godt informert, åpne og teknisk kunnskapsrike, sier Global Markedsdirektør, Eleonore Sall.
– Vi mener at merker bør våge å skape innhold som er både underholdende og informativt, innhold som folk virkelig ønsker å se på. Med dette showet håper vi å skape samtalestartere. Nysgjerrighet og bevise at spørsmålene kan være viktigere enn svarene – noe vi tror verden trenger mer av akkurat nå.
Couple Thinkers vil vises i 70 land og har premiere på Viaplay den 9. oktober 2017.
Kilde: Pressemelding fra GANT