- Les juleutgaven av IN magasinet for Oslo
- Gullvinner, designer og matelsker - møt Margaret Aase
- Vin til julemat
- Les høst-utgaven av IN magasinet for Trondheim
- Les høst-utgaven av IN magasinet for Oslo
- Drømmer du om en moderne og funksjonell hytte som er enkel å holde vedlike?
- Lek deg i parken på SNØ i høst!
- Gründeren bak Heart of Lule
- Les sommer-utgaven IN Magasinet for Oslo
- Omfavn Sommeren Med Stil
Totalleverandør med human touch
Møller Bil Etterstad har utvidet lokalene for å bli en totalleverandør for alle dine ŠKODA-behov. Med human touch ønsker de nye og gamle kunder velkomne.
– Hele huset har blitt utvidet, bygget om og pusset opp, sier en tydelig stolt daglig leder hos Møller Bil Etterstad, Boye Evensen-Lie.
Med oppussingen følger flere nye tjenester, alt for å kunne gi deg – kunden – den totalopplevelsen du alltid har ønsket deg fra din bilforhandler. De 35 ansatte hos Møller Bil Etterstad ser positivt på utvidelsen, ikke bare gir de nye lokalene et åpent og lekkert arbeidsmiljø, det gir dem også muligheten til å tilby kundene sine enda flere tjenester. Dette er viktig for et selskap som har gjort begrepet human touch til sitt eget. For de ansatte på Etterstad handler human touch både om den opplevelsen kunden får i butikken, men kanskje først og fremst det at du som kunde skal føle deg trygg i din handel. Ambisjonen om å bli en totalleverandør som dekker hele bilens livssyklus stammer fra et slikt ønske.
– Kunden skal slippe å måtte dra til et annet sted, men kun ha ett sted å forholde seg til, vi kan hjelpe uansett, vi tilbyr alt på ett sted, det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, sier Espen Fjellheim, servicemarkedssjef hos Møller Bil Etterstad.
A-Å service
Med nye store lokaler, står flere nye tjenester nå på trappene. I tillegg til salg av nye og brukte biler og tradisjonelle verkstedtjenester, blir du nå tilbudt vask & shine, ruteskift og -reparasjon og samt dekkhotell. Et dekkhotell er en praktisk løsning for deg som ikke ønsker å oppbevare dekkene i din egen kjeller fordi de tar for stor plass, en tjeneste som er i vinden om dagen. Møller Bil Etterstad har lenge tilbudt SMART-Repair, reparasjon av mindre kosmetiske skader til en fornuftig pris, og vil fortsette med dette.
Møller Bil Etterstad er også veldig stolte av å være Norges første ŠKODA-forhandler som tilbyr Utvidet RegisterreimGaranti. Fra 01. september 2015 får man Utvidet RegisterreimGaranti ved å følge fabrikkens foreskrevne serviceprogram.
– Vi ønsker at våre ŠKODA-kunder skal ha et enkelt og trygt bilhold. Kundene skal ikke behøve å forholde seg til noen andre enn oss. Utvidet RegisterreimGaranti er en god trygghet for kunden. Da kan man glemme alle evt. bekymringer knyttet til registerreimen, sier Espen Fjellheim.
Nytt eller brukt
Uansett om du ønsker å velge nytt eller brukt, har Møller Bil Etterstad mange godbiter for deg å velge mellom. Bruktbilavdelingen har blitt markert større, og i det nye showrommet kommer endelig bilene til sin rett.
– Man får sett bilene på en helt annen måte enn tidligere, sier bruktbilsjef Silje Hovda.
Men det første som møter deg i det du går inn døra på Møller Bil Etterstad, er et stort og lyst showroom for nye biler. Her er den nye ŠKODA Superb et naturlig blikkfang. Dette er en den største nyheten fra ŠKODA noen gang.
– Superb stasjonsvogn kommer i oktober, det er en stor og moderne stasjonsvogn med alt av dagens utstyr og finesser, kan markedssjef Jon Halvor Storstrøm fortelle, før han legger til:
– En god del barnefamilier tiltales av ŠKODA fordi vi har store stasjonsvogner til en fornuftig pris. Det er helt naturlig fordi du får både mye bil og plass for pengene, noe som er midt i blinken for barnefamilier. Den nye ŠKODA Superb kommer nok til å treffe godt i den kundegruppen.
Og det finnes ingen tvil om at ŠKODA kan stasjonsvogn, ŠKODA Octavia var Norges mest solgte stasjonsvogn i fjor, og ligger godt an til å bi det igjen – andre år på rad.
Det er tydelig at barnefamilier er en viktig kundegruppe hos Møller Bil Etterstad, de nyoppussede lokalene har til og med en egen lekekrok for de minste.
Fremtid på sosiale medier
Hos Møller Bil Etterstad møter de nemlig sine kunder som gjester, store som små. Hver kunde som kommer inn blir ønsket hyggelig velkommen, og tilbudt noe å drikke.
– Vi skal være imøtekommende og hyggelige, sier Silje Hovda.
– Når kunden kommer inn her, da er vi et vertskap. Vi tar imot kunden som vår gjest, og geleider kunden igjennom prosessen, legger Jon Halvor Storstrøm til.
Som en del av markedsstrategien skal de fremover ha et større fokus på sosiale medier, det er viktig å være der kunden befinner seg, og følge med i tiden.
– Fremtiden ligger der, og det ruster vi oss opp for, sier Jon Halvor Storstrøm.
Tekst: Lene Haugerud | Foto: Lene Haugerud & Skoda