Hjem » Oslo » Hjem & fritid » Nye veier for Opel

Nye veier for Opel

Mobile Oslo AS er stolte av å presentere nye spreke modeller som Opel Astra, Meriva og Insignia. I tillegg skal fokuset være kundeorientert, med fleksible åpningstider og en tett og god kommunikasjon med kundene.
_MG_7477 Foto Stian Broch copy

Mobile Oslo AS overtok som Opel forhandler på Ensjø rett over nyttår og ligger i Gladengveien 12. Mobile er eid av Automobil gruppen, en forhandlerkjede bestående av totalt 25 merkeforhandlere i Norge, og med bred erfaring på flere bilmerker
– Vi har biler som dekker fra A-Å, både på det kommersielle og det private markedet, forteller daglig leder Håkon Wirak, i Mobile Oslo AS.

mobile copy

Fristende nye modeller

Mobile Oslo og Opel introduserer totalt fire nye modeller i 2010. Meriva, Movano, Insignia 4x4, og Astra stasjonsvogn, der alle skal presenteres i markedet de neste tre månedene. Dette er modeller som dekker volumsegmentene i Norge, og derfor veldig spennende. Opel Meriva er en helt ny og annerledes bil for flerbrukssegmentet. Modellen er både flott å se på, har en enestående fleksibilitet, kraftige og drivstofføkonomiske motorer. Den store varebilen Movano er designet, utviklet og bygget med tanke på deg og din bedrift. Med flere varianter, bedre kjørekomfort og sterkere enn noen gang. Opel Insignia er en velutstyrt bil som tilbys både som sedan, kombi og stasjonsvogn, og nytt av året er en oppgradert motor som er tilpasset bedriftsmarkedet. Bilen er dristig, med et dynamisk design, intuitiv ergonomi og gir en fantastisk kjøreopplevelse.
– Opel Astra er en spennende bil både for privat og bedriftsmarkedet, og særlig stasjonsvognen som kommer mot slutten av året har et stort potensial. Modellen er elegant, atletisk og underholdende.

_MG_7467 Foto Stian Broch copy

Ekstra salg og service

Mobile Oslo har også attraktive bruktbiler og fokuserer på å ha kurante verkstedgodkjente biler i segmentet Kr. 100-400 000,-
– Vi har også sterk fokus på business to business markedet, både på salg og ettermarkedet, der kompetanse, løsningsorientering og fleksibilitet er nøkkelbegreper.
Mobile Oslo tilbyr også selvsagt service, vedlikeholdsavtaler PKK og delesalg over disk fra sitt anlegg.

_MG_7496 Foto Stian Broch copy

Positiv utvikling

– Opel som varemerke har jo hatt sine utfordringer de siste årene, men med en kraftig fornyelse av modellprogrammet, skal vi løfte oss opp igjen og øke markedsandelen. Etter en turbulent tid for Opel, ønsker vi å få opp kvalitetsfølelsen til Opel, forteller Håkon Wirak.
– Vår filosofi er kundeorientering og kompetansebygging. Vi har en klar filosofi på hvor vi skal, og hva vi skal gjøre. Vi har god kontroll strategisk, og en planmessig ide hvor vi skal i løpet av de tre første årene, forteller Håkon Wirak videre.

Høy kvalitet og kompetanse

Mobile Oslo ønsker å sette kunden i fokus, gi de en opplevelse samt tilpasse seg endringer i markedet.
– Vi ønsker å etterstrebe at vi er et sted kunder velger å komme tilbake til og føler seg hjemme. Vi har en tett og god kommunikasjon internt og eksternt. Vi leverer høy kvalitet gjennom solid kompetanse både på salg og ettermarked, forteller Håkon Wirak.

Tekst: Marte Nordahl | Foto: Stian Broch