- Velkommen til Byporten Mall of Oslo
- Nytt spatilbud på Scandic Holmenkollen Park
- Tilbyr effektive peelingbehandlinger
- Ansiktsløft ved Cosmo Clinic
- Byens triveligste frisørsalong?
- Fettsuging, liposculpture, permanent fettfjerning, figurforming, high definition lipo – kjært barn har mange navn
- – Det er et privilegium å bli gammel, men du kan selv velge å se gammel ut
- Hva er din anledning?
- Figurforming & oppstramming med Accent Prime
- Røa Torg: Mer enn bare et kjøpesenter
Mote med mening
Litt historie
Mote med mening ble opprettet av Olimb & Co Frisører i 2007. De driver i dag 3 frisørsalonger i Oslo. Bedriftens filosofi er å kunne gi noe tilbake til de svakeste i samfunnet. Derfor gir de 1% av omsetning til et veldedig formål hvert år. I kjølevannet av dette ble Mote med mening skapt. Olimb & Co ville få med flere aktører og samle inn enda mer penger . Samtidig ønsker de å levere et fantastisk show for bransjefolk og alle andre som er opptatt av mote og trender. v
Under de 3 foregående arrangementene har Olimb & Co samarbeidet med Kreftforeningen/Brystkreft, Barneavdelingen. på Ullevål sykehus og i 2009, Kirkens Bymisjon. Til arrangementet i 2010, vil pengene gå til Kreftforeningen, øremerket Brystkreft.
Da dette en nonprofit stiftelse, basert på frivillig innsats, er de helt og holdent avhengig av økonomiske støttespillere. Siden det settes fokus på moter og trender, ønsker de å spørre dere. Moter og trender er noe som allerede får stor oppmerksomhet, og påvirker den hverdagen vi lever i. Det være seg mat, klær, interiør, bil og ikke minst hår og skjønnhet.
– Ved å samle disse bransjer i et felles løft, ønsker vi å gi litt tilbake fra en motebransje som kan virke litt ¨overfladisk¨. Som sponsorer har vi bl.a. fått med oss Wella /P&G, Magasinet TARA, Glo Minerals/Cosmedic AS, HCF,div.Norge, Spalt PR, Faceoff Media. Vi har fått overraskende mye oppmerksomhet og god pressedekning ved alle foregående arrangementer, noe som gjør det ekstra moro og fortsette arbeidet.