Hjem » Helse & velvære » Sporty vår
Sporty vår
Spennende merkevarer, fokus på trend og godt utvalg av det siste nye innen sportsklærnes verden. Dette har ført til at G-Sport butikkene i Narvik har en stadig økende kundegruppe.
![Calle_MTB_2A4[4]](https://img9.custompublish.com/getfile.php/673617.1139.baabteaxdp/600x0/4476117_673617.jpg)
Når det er slutt på brøytekantene og de første vårblomstene har dukket opp langs veikanten er det duket for mange etterlengtede våraktiviteter. Ta turen innom en av byens tre G-sport-butikker og la deg inspirere. Her er spirer det nemlig av vårens sprekeste klær, sykler, fotballsko og løpsutstyr.
For å kunne reflektere trender og mote innen sportsklær har butikken valgt å ikke bare ha klær tilpasset to sesonger året igjennom. Hos G-Sport fornyer vi oss stadig. Her vil kunden finne noe nytt i butikken fra gang til gang, sier Wenche Johnsen, som er ansvarlig for produktutvelgelsen til G-Sport i Narvik.
Det er slutt på den tiden da sportsklær kun var treningsklær. Imaget er å se ung og sporty ut, og etterspørselen etter sportsmote har G-Sport merket.

Fra innerst til ytterst
Faktum er at sportsklær er synonymt med veldig mye av det du finner i det vanlige motebildet. I takt med tiden, er det viktig for folk å se sunne og freshe ut. Folk er opptatt av å kle seg moteriktig, men samtidig funksjonelt, sier Wenche. Hun forteller at G-Sport kan kle kunden fra innerst til ytterst. Tilbehør som hodeplagg, vesker og belter som matcher antrekket er en viktig detalj, og her kan du få det meste i moteriktige farger, sier Johansen. G-Sport har gjennom årenes løp opparbeidet seg en betydelig portefølje av eksklusive merker. Herunder kan nevnes; Head, Haglöfs, Norheim, Move, SkillMill, Fjellsport, Walton, Platil, Greenwood, Brooks og Diamant.
![IMG_9645[ny]](https://img9.custompublish.com/getfile.php/673619.1139.wpbuqaysxv/600x0/4476117_673619.jpg)
Gode merkevarer
Gode merkevarer er viktig, månedlig får G-Sport nye varer med det aller siste fra Nike, Puma, Helly Hansen og Kari Traa for å nevne noen. Skandinaviske eller norske merker som Norrøna og Hagløfs er veldig in. Det gjenspeiles også i samfunnet. Kundene vil ha det rene norske og kjente, derfor er etterspørselen stor etter disse, sier Johansen.
Tekst og foto: Rune Dahl