Hjem » Asker&Bærum »  Skaper fornøyde kunder

Skaper fornøyde kunder

Velkommen til hyggelig handleopplevelse hos Freyja.

Solveig har all mulig grunn til å være fornøyd med butikken sin.

– Jeg er litt stolt, sier Solveig Bull der hun står bak disken på Freyja, omgitt av lekre høstklær.
Butikken er oppkalt etter den norrøne krigs- og kjærlighetsgudinnen Freyja, og litt krigersk må man kanskje være for å lykkes i dagens marked. Solveig Bull har all grunn til å være stolt. I en bransje dominert av digre kjeder, og under stadig trussel fra netthandel og lumske virus har hun bygget opp det som må være en av de flotteste damebutikkene i Oslo og Bærum. I IN magasinet er vi svake for spesialhandel, god gammeldags service og ildsjeler som bygger livsverk med bankende hjerte og lidenskapen på utsiden. Dette er noe som netthandelen aldri kan utkonkurrere! Hos Freyja handler det ikke bare om klær. Her skal kundene få en god opplevelse.

Kåper fra Cinzia Rocca. CAMBIO bukser. Pelsveske fra Møller Pels. Dunvest fra Rock&Blue. Og tre glade damer.

Som interiørarkitekt har Solveig virkelig lagt sjelen sin i butikken, og hun har selv stått for all innredning ned til den minste detalj. De gullfargede kleshengerne er spesiallaget for butikken. Speilene, benkeplatene, fargene ... Her er det ingenting som er overlatt til tilfeldighetene.

Alpakkakåpe fra Cinzia Rocca. Finnes i flere lengder og snitt og alle størrelser.

Sammen med servicen og fagkunnskapen går alt opp i en høyere enhet som handler om estetikk, kvalitet, godt snitt og hvordan man skaper fornøyde kunder.
– Det er det som er min filosofi, forteller Solveig. 
– Det er ingenting som gir meg større glede enn å få kundene til å skinne, og til å se hvor flotte de faktisk er. Mange kvinner begrenser seg selv ved at de er misfornøyde med eget utseende. Beina er for korte eller lange. Rumpa er for liten eller stor ... Derfor er det så viktig at vi får en god dialog med kundene, også på det menneskelige plan. Når vi byr på oss selv åpner også kundene seg, og ofte får vi hele livshistorien på 20 minutter, sier Solveig og smiler varmt.

Til venstre: Persianer fra Møller Pels. Lammepels i sporty hverdags snitt | Til høyre: Flotte damer med flotte selskapskjoler.

– Denne personlige kontakten med kundene er utrolig viktig for oss her på Freyja, og ofte er denne åpenheten selve forutsetningen for at kunden skal finne noe som passer. 
Her er det ingen som skal gå halvfornøyde ut døren!

FAKTA: Freyja – Sandvika Storsenter

Tekst & foto: Stein O Kaasa

Følg IN magasinet på Facebook