Hjem » Hjem & fritid » Landhandelen midt i byen
Landhandelen midt i byen
Anns Gaver er en interiørbutikk utenom det vanlige, og håndplukker hele vareutvalget sitt. - Vi prøver å ha varer som ingen andre har. Vi skal være landhandelen midt i byen, forteller medeier og daglig leder Cathrine Persson. - Og er det noe vi ikke har, er vi behjelpelig med å skaffe det til kundene.
Jeg vil at kundene skal gå herfra med følelsen av å ha fått den servicen de fortjener, og ikke minst ha funnet det de har lett etter. Enten det skulle være en gave eller noe til en selv. Hensikten er å skape det hjemmet kunden vil trives i, forteller Cathrine.
Anns Gaver startet opp i 2001. I fjor kjøpte hun seg inn i butikken og overtok samtidig daglig lederstillingen.
Jeg endret en del på konseptet når jeg overtok. Butikken skal være koselig å komme inn i. Utenfra kan butikken virke rotete, men inntrykket forandrer seg når du kommer innenfor, sier hun smilende.
Jeg endret en del på konseptet når jeg overtok. Butikken skal være koselig å komme inn i. Utenfra kan butikken virke rotete, men inntrykket forandrer seg når du kommer innenfor, sier hun smilende.
Tilbakemeldingene har vært gode og så langt virker det som at jeg har lyktes. Mye kommer nok av at jeg elsker interiør. Det har alltid stått mitt hjerte nær, forteller hun. Idet du går inn i butikken blir sansene lokket av deilige dufter fra herlig nykvernet kaffe, over 30 ulike te sorter, krydder ,duftlys samt franske velværeprodukter.
Faktisk har hun byens største utvalg av kaffe og te! Personlig elsker jeg Lene Bjerres produkter, og vi jobber for å få dette merket frem i Narvik. Bjerre leverer gardiner, duker, sengetepper, service og mange småartikler i landstilen jeg liker. De som er opptatt av interiør vet hva disse produktene står for, forteller hun.
Andre leverandører hun har er Sia, Ib Laursen, Lene Bjerre, Nordal, Durance, Br.Flaarønning, og Crema.
Vi er størst i byen på SIA. SIA er et veldig kreativt varemerke som tilbyr 2 kolleksjoner hvert år. Temaet er en kombinasjon av produkter som skaper en atmosfære i ett eller flere rom i huset, med et utvalg av farger og en bestemt stil, forteller hun.
Vi er størst i byen på SIA. SIA er et veldig kreativt varemerke som tilbyr 2 kolleksjoner hvert år. Temaet er en kombinasjon av produkter som skaper en atmosfære i ett eller flere rom i huset, med et utvalg av farger og en bestemt stil, forteller hun.
Årets mote åpner opp for den gamle, men varme stilen. Nå kan de som ønsker det plukke frem de gamle broderte dukene fra skuffer og skap, vaske og stryke de gamle putetrekkene fra oldemor, og henge opp de luftige gardinene igjen. Den romantiske stilen er perfekt medisin for å myke opp den minimalistiske stilen!