- Spennende utvidelse på Annes
- Mer personlig tilnærming hos Din kosmetiske klinikk
- Gjør huden høstklar
- Ingen hudproblemer er for små
- Verdig og populær jubilant
- Fettsuging, liposculpture, permanent fettfjerning, figurforming, high definition lipo – kjært barn har mange navn
- – Det er et privilegium å bli gammel, men du kan selv velge å se gammel ut
- Bergens første private hudlegesenter
- En god magefølelse
- Behandler de fleste typer åreknuter
Hjem » Bergen » Helse & velvære » En verden av velduftende drømmer og illusjoner
En verden av velduftende drømmer og illusjoner
Hos Esthetique får du produkter innen skjønnhet og velvære fra internasjonale, eksklusive kosmetikkmerker. Den landsdekkende kjeden kjennetegnes av et høyt service- og kompetansenivå. Nå fornyer de konseptene sine i Bergen. Det er bare å glede seg til en unik handleopplevelse. Du vil med butikkene oppleve at en del av drømmene dine blir virkelige...
Esthetique er alltid trendy og fremtidsrettet. Nå får vi en ny innpakning. Å handle hos Esthetique skal være en vidunderlig opplevelse, sier teamleder for Esthetique butikkene i Bergen, Catherine Djukastein.
Spennende konsepter
Esthetique har tre konsepter; parfymeriene, House of Beauty og Magasinene.
Esthetique har fem butikker i Bergen. Disse finner du på Kløverhuset, i Åsane, på Oasen, på Vestkanten og på Bergen Storsenter. Butikkene på Oasen og i Åsane har allerede fått det nye konseptet. Disse butikkene er store og luftige, har trendvegger og pris- og produktscannere.
På trendveggene finner kundene det nyeste og hotteste. Esthetique har tatt i bruk ny teknologi for å gjøre det enkelt for kundene å få informasjon om de ulike produktene. I hyllene er det montert skjermer med scannere. Ved å lese av strekkoden får kundene informasjon om pris, bruksområde og innhold i produktene, sier Catherine. For å gjøre det enklere for kunden å finne de produktene de søker, er parfymeriene inndelt i ulike soner for makeup, hudpleie og dufter. Her finner en også egne duftavdelinger både for kvinner og menn.
Alt en trenger på ett sted
Konseptet House of Beauty er blitt en stor suksess i Oslo. Her finner du frisørsalong, hudpleieavdeling, neglebar, duftavdelinger for både damer og herrer, og selvfølgelig en innholdsrik makeup avdeling. Her er det også en egen champagne- og juicebar.
Når det gjelder Magasinene, finnes det to i Norge; ett på GlasMagasinet, og ett på Steen & Strøm Magasin, begge i Oslo. Magasinene er på over 500 kvadratmeter og alle merkene har sine egne stander. I tillegg finnes det en stor duftavdeling, samt strømper og bijouteri.
Til høsten åpner spa på Steen & Strøm Magasin, Esthetique sitt fjerde konsept.
Opplevelse, informasjon og veiledning
Esthetique har utformet de nye konseptparfymeriene med sikte på å imøtekomme kundenes ønsker om opplevelser, informasjon og veiledning. Parfymerikjeden har blant annet samarbeidet med kunstnere i prosessen med å utforme de nye parfymeriene.
Undersøkelsene viser også at parfymerikunden har forandret seg. Mens den typiske kunden tidligere var en voksen kvinne, øker interessen blant menn i alle aldre og yngre kvinner. Esthetique legger stor vekt på at alle skal føle seg velkommen, og ha muligheten til å handle slik de ønsker. Derfor legger Esthetique både vekt på både mulighetene til å finne informasjon selv, og tilbud om personlig veiledning.
Det hadde vært en ønskedrøm å få alle konseptene til Bergen, smiler Catherine. Med tiden så får nok også bergenserne se mer til disse fantastisk vakre butikkene.
Esthetique har eksklusivitet på en rekke merker. Dette er blant annet Dr.Brandt, ModelCo, Fusion Beauty, Clean, Alessandro og Narciso Rodriguez.
Dr. Brandt Ta med legen hjem!
Stjerner som Madonna, Lenny Kravitz, Gwyneth Paltrow og Jennifer Aniston klarer seg ikke uten produktene fra Dr. Brandt. Nå er serien endelig tilgjengelig i Norge og kun hos Esthetique! Dr. Brandt skincare er en fusjon mellom vitenskap og aktive botaniske ingredienser; grønn og hvit te, anti-oksidanter, druefrø, vitaminene A, C og E gir huden en ny glød. Mannen bak produktene er den amerikanske dermatologen Fredric Brandt. Selv betrakter han seg som både lege og artist, siden han hjelper pasientene til å få et yngre utseende uten bruk av kirurgiske inngrep.
Ved å kombinere sofistikerte leveringssystemer med styrken til vitaminer og botaniske elementer, har vi skapt en serie som virkelig kan gjøre en forskjell når det gjelder å få huden til å se tidløs ut, sier Dr. Fredric Brandt.
Dr. Brandt skincare er en unisex hudpleie-serie, som passer både for kvinner og menn.
ModelCo - Innovativ makeup
Både modeller, kjendiser, stylister og krevende målbevisste kvinner har tatt ModelCo til sine hjerter, og serien har vært flittig omtalt som en revolusjon i kosmetikkmarkedet. Bak serien står tidligere modellmamma Shelley Barrett. Jobben bak scenen innen moteverdenen ga henne idéene til hvilke skjønnhetsprodukter kvinner ønsket seg, men aldri fant. Produkter fra ModelCo er trendy og praktiske og gir et umiddelbart flott resultat.
Nå kan du for eksempel finpusse på makeupen selv når du er i et mørkt lokale. Lip Lights Ultra Shine er en lipgloss med speil og lys! En hit blant Hollywoods kjendiser.
Liquid buds fjerner øyen-makeup og neglelakk i en fei. Produktet er revolusjonerende og ultra hygienisk med alt innhold i en liten bomullspinne. Knekk pinnen i den ene enden og sminkefjerneren renner ned i den andre enden og ut i bomullspinnen - klar til bruk. Liquid buds er et must.
Clean - Det hotteste innen duft
Dette er et nytt konsept som brukes av et stort antall Hollywood-stjerner fordi det rett og slett lukter rent. Alle duftene tar utgangspunkt i et såpestykke,
hvoretter duftnoter blir tilsatt, og danner en duft. De har alle den samme effekt; følelsen av å ha kommet rett ut av dusjen. Med sin enkelhet og renhet representerer duften mye av det forbrukerne ønsker i dagens samfunn.
Marc Jacobs - Feminin, moderne og elegant
Marc Jacobs er kjent for sin klassiske design med lekne detaljer og hans siste duft Daisy er ikke noe unntak; fantastisk design kombinert med eleganse. Den nydelige duften er sprudlende og feminin, moderne vintage som representerer det unge, frie og lekne. Toppnoten frister med villjordbær, fiolblader og rød grapefrukt. I hjertenoten leker fiol, jasmin og gardenia, mens i bunnen finner vi det sensuelle i musk, vanilje og hvitt tre. Daisy ble kåret til årets design i 2007.
Rodriguez Kubansk lidenskap
Narciso Rodriguez er en kubansk amerikansk designer som finner inspirasjon i New Yorks arkitektur og varmblodige kubansk-amerikanske kvinner. Hans nye parfyme For her er blitt en stor suksess i Bergen. Parfymen har noter av musk, honning fra blomster, og er litt ambrapreget og treaktig. Den beskrives som elegant femininitet som passer til alle kvinner. I samme serie finnes bodylotion, dusjsåpe, parfyme og oil musk. Denne selges eksklusivt i Esthetique Kløverhuset og Esthetique Åsane.
La Prairie - Ekte luksus
Noen ting definerer en kategori; den beste champagnen, det beste sølvtøyet, den perfekte smaragd. Det er dette Kaviar er for La Prairie-kvinnen.
Kaviarekstrakter, alpha hydroxy syrer og unike sjøproteiner gir huden ny energi, linjer dempes og huden gløder igjen. Makeupen sitter bedre og huden kjennes luksuriøst pleiet med dyp og varig fukt.
Viktor & Rolf med herreduft
Designerduoen Viktor & Rolf ble norgeskjente etter kolleksjonen for Hennes & Mauritz. De har lansert en egen herreduft, Antidote, duften som oser gentleman. Førsteinntrykket er retro. Over tid oppdages duften som helt unik. Toppnoten som er frisk og ren, hjertenoten er bløt, og bunnoten er elegant og mystisk. Duften sitter lenge og etterlater en signatur der du har vært. Flakongen er elegant slepet, med flosshatt som kork.